MEDO Brașov

Sănătate de calitate 24 de ore din 24!

Telefon rapid (0268) 966

design-shadow-big

Monitorul Expres, 06.12.2005

       

10 ani MEDO

10 ani MEDO

În seara lui Mos Nicolae, Centrul Medical MEDO si-a facut singur un cadou: petrecerea de aniversare a zece ani de activitate. Firma MEDO a fost înfiintata în decembrie 1994, dar activitatea propriu-zisa a început în 1995. „Am început cu patru medici entuziasti, un telefon mobil si o geanta medicala, si am ajuns la 50 de angajati, statie de ambulanta si toate serviciile medicale, pîna la poarta spitalului, asigurate“, spune directorul general, dr. Radu Mitrea.

        100 de servicii medicale

        Firma, chiar daca este mai cunoscuta poate prin faptul ca este primul si înca singurul serviciu privat de ambulanta din Brasov, asigura 100 de servicii medicale, care includ toate examinarile medicale de specialitate, analize, vizite la domiciliu si chiar servicii casnice pentru clientii sai. De asemenea, se ocupa si de contractele ce privesc medicina muncii, atît în Brasov, cît si la nivel national, unde exista 29 de centre medicale ale firmei. MEDO a participat chiar la „siguranta medicala“ a realizarii filmarilor din România a productiei Cold Mountain sau la asigurarea asistentei de urgenta pentru concertul Europe de la Brasov si festivalul Cerbului de Aur. Este adevarat ca toate aceste servicii costa, dar „nicaieri în lume sanatatea nu este gratis, asa cum s-a vehiculat în România, timp de 50 de ani“, aminteste dr. Mitrea (foto medalion).

        „Clientul are exact ceea ce plateste“

        „Peste tot costa, si costa bani grei, pentru ca si utilajele, si aparatura, inclusiv pregatirea cadrrelor medicale, care dureaza între 6 si 15 ani, costa la rîndul lor“, nu se sfieste medicul sa recunoasca. „În nici un caz însa aceste costuri nu sînt mai mari decît în cazul serviciilor medicale oferite de stat. La noi, clientul are exact ceea ce plateste. La stat, niciodata clientul nu stie daca a platit suficient, prin cadourile pe care le face personalului medical, dar nici exact pentru ce plateste în plus“, mai spune directorul general al firmei.

        Partener într-un spital privat

        MEDO are colaborari cu spitalele de urgenta din Bucuresti, cu saloane private sau sectii private ale spitalelor bucurestene, iar în prezent are un portofoliu de aproximativ 7.000 de clienti permanenti. La serviciile MEDO, apeleaza în medie pe an între 20.000 si 30.000 de clienti. Pentru urmatorii cinci ani, firma are un plan de dezvoltare, în care este inclusa si coparticiparea la un spital privat.

 Autor: Andrei PAUL

Pin It
Back to Top